tisdag 18 oktober 2011

No35

Min kära pappa-familj är och hälsar på och som dem hälsar på sen. Har nog aldrig varit så mycket liv och rörelse i vår lägenhet förut. Men än har vi inte tröttnat och om sanningen ska fram är det ganska mysigt. Smågrabbarna uppskattade nog inte gårdagen fullt ut, vilken bjöd på shopping. Men idag har vi varit vid stranden och badat, plockat snäckor, solat, ätit glass, skvätt vatten, skrivit våra namn i sanden, tittat på solnedgången, pratat om värmen och molnen, tittat på andra människor i badkläder, diskuterat rumpor osv osv, alla de där grejerna som är obligatoriskt vid en strand. Vilket var ett mycket mer uppskattat inslag även hos småkillarna förstås. Imorgon tänkte vi göra precis samma sak men istället prova Maltas största strand "Mellieha bay". Med en tidig morgon i åtanke och med vetskapen om att jag har två småkillar som jag ska trängas med i sägen hela natten så blir det en välförtjänt tidig kväll. Nedan ser ni förutom massa badbilder, våra kanelmuffins med saffransglasyr. Vi har lite gett upp tanken på att försöka tona ner hur jultokiga vi är och kör fullt ut istället. All in, som vi säger här på Malta. Och så ett godnatt på det! 














3 kommentarer:

  1. Åh, det ser ut som att ni har det riktigt bra. Hälsa alla massa från mig och ge dem en stor kram.

    SvaraRadera
  2. Myskillarna på plats och allt kan hända. Roligt! Kul att läsa och titta på alla bilder. Vi hemma i Sverige är inte ett dugg avis! Se till att Ulrika solar de sista dagarna. Hon kommer förstås aldrig få samma fina färg som mig. Men jag nöjer mig med lite färg på hennes genomskinliga kropp ;) Hälsa från mig! Kram Jenny M

    SvaraRadera
  3. Ulrika Back Eriksson24 oktober 2011 kl. 01:54

    Tack Elina och Jenny för fantastiska dagar på Malta. Det var toppen! Sköt om er och fortsätt njuta tills ni kommer hem till kalla Sverige. Massor av kramar Ullis.

    SvaraRadera