tisdag 25 oktober 2011

No39

Det må vara Jennys tur att blogga vid det här laget, har all förståelse om ni är trötta på mig. Men jag måste skriva om min älskade extramamma "mamma Karin" som jag vet egentligen är Jennys mamma men det känns lite som min ibland också. Ända sedan jag kom till skåne för två år sedan har hon tagit hand om mig. Jag har bjudits på såväl familjemiddagar som på små äventyrliga bilresor. När sedan Jenny kommer tillbaka hit till Malta med en bunt modetidningar med ett litet rosa presentsnöre runt, var tårarna mycket nära. Jag har nog aldrig hoppat och skuttat och småskrikit så mycket och kunde inte riktigt sluta lukta på dem (ni vet "nytryckttidningslukten") Lyckan är gjord. Tack världens bästa mammakarin, kommer leva länge på dessa!


 

1 kommentar:

  1. Roligt att du gillade tidningarna. Tyckte du behövde någon kompensation för att Jenny övergav dig några dagar. Det är bara roligt att få vara din "extramamma". Förresten, grattis till er båda att ni klarade tentan! /Mamma Karin

    SvaraRadera