onsdag 5 oktober 2011

No31

Imorgon kommer de, tanterna från Sverige och som jag har längtat. Vi har redan planerat in en massa trevligheter och efter tentan på fredag kanske vi också förtjänar att få njuta av ön lite. Dagarna har spenderats framför våra studier som vi förövrigt inte har mycket tillövers för vid det här laget, för alla som inte förstått det. Har nog aldrig och kommer nog aldrig avsky vår mycket komplexa hjärna så mycket som jag gör just nu. För att komma ihåg alla luriga beteckningar och endorkinasystem så har vi tillverkat en pedagogisk låt som vi självklart delar med oss av: http://youtu.be/WE0EaHiQ5dI Detta är alltså en genomgång av alla hormoner som produceras i hypofysen och vart i kroppen dessa hormon finns vilket Jenny tydligt visar. Finns risk för Mora-Träsk varning.

Bilden här nedan visar annars lite vad vi roar oss med på rasterna. Vår katt Arthur som funnits med oss sen vi kom hit, och vars namn låter väldigt mycket roligare på skånska.
Våran kvällsunderhållning i form av film, svenskt lösgodis och macarrrooooonnnnssssss.

Och sista bilden vill jag inte säga att jag lägger vidare stolthet i men har man köpt likadana vita pojkskoluniformskalsonger så är bilden antagligen också obligatorisk. 

Med det tackar jag för mig och lovar förbättring framöver, Liza och Karin har nog endel att roa folket med. 









1 kommentar: