onsdag 9 november 2011

No47

Till våra ytterst få men trogna läsare, ber jag innerligt om ursäkt för en mycket dålig uppdatering. Vi har de senaste dagarna studerat vilket kanske inte är ett helt nytt inslag i våra liv. Idag släpptes även våran efterlängtade (ironi) hemtentamen och vi har tills på söndag att skriva klart den. Två frågor per dag tänker vi och satsar att bli klara på fredag. Vi har även shoppat. En massa saker som vi framför allt var i stort behov av och som var praktiska, och nödvändiga osv osv. Malteserna har gått loss på juldekorationerna och endel ställen runt omkring oss ser numera ut som någon form av eurotrashdisco gone julfirande i söderhavsmiljö. Trevligt tycker vi och går mest och småler åt kombinationen shorts och julpynt. Jenny har förvandlats till ett "snorbett", vilket kort sammanfattas med för mycket förkylning och myggbett i böldformat på en för liten tjej. På söndag fylls lägenheten på med ytterligare lite besök i form av mor, mormor och lillebror. Vilket är ett besök som jag sett fram emot ett tag nu. Vi var och såg Tintin-filmen också förresten, filmen var ruggigt bra gjord och stundtals ganska underhållande men väldigt långdragen (3 av 5 toast). Annars är det mindre än 4 veckor kvar tills vi flyger hem och jag har sett två stjärnfall i helgen.

Så där har ni det, allt som har hänt i skrivet format. Har aldrig skrivit att jag saknar dig i ett inlägg så jag skriver det nu också när jag ändå redogör och blottar våra strupar. Ha nu en mysig kväll och gå för guds skull inte och lägg er och """läs""""kan ju bara sluta på ett sätt. Godnatt.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar